A Rubophen
láz- és fájdalomcsillapító
hatású gyógyszer.

NAPI TIPP:

Minden nap legyünk legalább tíz percig a napon! Az antioxidánsokban gazdag paradicsom, nagymértékben védhet a magas koleszterinnel szemben. A gránátalma leve nagy koncentrációban tartalmaz antioxidánsokat, amelyek segítik megelőzni a prosztata- és emlőrákot. Egy teáskanálnyi hígított ecet lenyelve segít a csuklás enyhítésében. Hetente egyszer együnk halból készült ételt! Az úszás segíthet alacsonyan tartani a vérnyomást. A pozitív hozzáállás nemcsak egy nagyszerű kezdete a reggelnek, hanem segít a napi kihívásokkal szembenézni. Bármikor találhatunk valamit, ami nevetésre érdemes! - ez által felvehetjük a harcot a mindennapi stressz ellen. 8-12 hetente érdemes fogkefénket kicserélni! A brokkoli magas C vitamin tartalmán túl a bőrünknek is jót tesz. Engedjünk a kísértésnek! Kényeztessük magunkat csokival, persze csak mértékkel. A csábító édesség ugyanis jó hatással van érrendszerünkre. Igyunk minden nap legalább 2 liter folyadékot! Kezdjük a hetet egy ananásszal! A C vitaminban gazdag, fogyókúrás gyümölcs hozzájárul emésztőrendszerünk megfelelő működéséhez. Lépcsőzzünk! A lépcsőzéssel egyenletesen emelkedik a pulzusszámunk, edzhetjük izmainkat és vérkeringésünket, és enyhíthetjük ízületi problémáinkat. Körülbelül 200 vírus okozhatja az általános megfázás tüneteit. Az éves megfázások 80%-a szeptember és március között tapasztalható. Évente átlagosan 2-3-szor kapunk légzőszervi megbetegedést. A megfázás és az influenza a két leggyakoribb szezonális betegség. Az iskoláskor előtti gyerekek átlagosan évente 12-szer, a serdülők és idősebbek 7-szer szenvednek megfázásos betegségtől. Saját sejtjeinknek kb. 10-szeresét teszik ki a szervezetünkben található baktériumok (baktériumflóra), amiknek táplálása legalább olyan fontos, mint az előbbieké. A köhögés leggyakrabban a felső- (olykor az alsó-) légutak gyulladásos megbetegedéseinek (légcső-, torok-, gége-, hörgő- és tüdőgyulladás) köszönhető, melyek kórokozói többnyire különböző vírusok, baktériumok. Az antibiotikumok nem hatnak a megfázásos és influenza vírusok ellen. „Minden nap egy alma, az orvost távol tartja”. Minden nap együnk meleg, főtt ebédet! Igyunk a csontok egészségére! - napi fél liter tej javasolt a megfelelő kalciumszint fenntartásához. Ebéd után frissítő fél órás sétával felrázhatjuk szervezetünket! A hagyományos cukor helyett olykor fogyasszunk mézet, juharszirupot vagy nyírfacukrot! Mozogjunk legalább hetente 3-szor! A sárgarépa lé védi a bőrt a nap okozta károsodásoktól.

Megfázás vagy influenza?